13 Temmuz 2011 Çarşamba

her ay yeni ilk

evet 7 aylıgız artık destek almadan oturuyoruz



 ama bazı bazı düşmekler kaçınılmaz oluyor =( =(

;sevdıgı dıkkat ettıgı bır esyayı gorunce hemen atılıyor ve düşüyor

;sonra artık del del diyor hemde saatlerce =) sevıyorum onu dinlemeyi ,

;ben çagırınca kızım hama hama gel dıye ellerımı uzatınca hemen bana atılıyor =)



;bu ay vucudu ilk defa denıze gırdı
1 hafta önce yalova çiflikköyde  göbegıne kadar denize soktum =) once ayaklarına azcık su degdırdım sonra yavas yavaş suya koydum şaşkındı ama aglamadı şaşkın şaşkın bakıyordu denıze =) bence sevdı kzım denızı















1 yorum:

  1. allah bağışlasın çok tatlı prenses:)
    ireminannesi@windowslive.com a mail atarmısınız
    size bir soru sorcam ama mailinizi göremedim bloğunuzda tşkler

    ireminannesi

    YanıtlaSil