22 Şubat 2011 Salı

herkez uyuuuurrrr uyurda benim naz uyumaz =(

tatlı ve huysuz bır kız anne'siyimmi ne? :s

sabahı gene ettık mayamla

mayamla 1 haftadır 10:30 dan 3:30 kadar kucak kucaga idik şimdi ise 3:30 ettik 5:00

yavrum yatmak bılemez hm kucagımdan inmeyıde bılmez

 o boncuk gözleri fal taşı gıbı açık aha böyle



tam dalıyor yatagına koyuyorum ama heyhat  hemen ıı ıhh dıye mırıldanverıyor tekrardan kucaga ve nınnılere devam
bakalım bu hallerı ne zaman bıtecek

sancısı var yavrumun bılıyorum bakalım 3 ayı doldurmasını dört gözle beklıyorum 3 aydan sonra kımı cocugun sancısı kesılırmıs

bu arada gece lerı yatmayan kızım sımdı mışıl mışıl uyuyor

2 yorum:

  1. Bu bebekler hep böyle ,ben burdayım önemliyim diyorlar,çok tatlı maşallah.

    YanıtlaSil
  2. Ahhh canım çok şeker bu kızzz.. Maşallah nazar değemesin cimcimeye :)) Uykusuz günler geceler çok yorucu olsa gerek, ama değer bu şirine için.. :))

    YanıtlaSil