23 Ekim 2010 Cumartesi

ben ne anlarım eldıven yapmaktan :P


malum önümüz kış dogumda kışa denk gelıyor anneme bışeyler örmek istiyorum dedım
oda patik ördedi  neyse ördük patiği
ee  bebeğimin hiç kışlık eldıveni yok dedım anaannesi =) oda eldivende yap dedi
tamam dedım ben ne anlarım eldıven yapmaktan :P

                      ben başlayayım dedım parmak kısmına gelınce hemen anneeeee bana yardım et =(
neyse ellerine saglık anaannesinin hemen yapıverdi allah kollarında hastalıgı alsın annecım

nenesi şimdi ise sıra atkıda dıyor =))

bakalım ınsaalah onuda yapacagım anaanne yardımı ıle =)

ama hakkımı yemeyeyım bende güzel dantel yaparım =)
bakın daha havuya vurmadım ama paylaşayım =)








bunlarda gene anaanneden

3 yorum:

  1. Ne cici seyler boyle. Aneanneler bayiliyor zaten torunlarina bisiler almaya. Guzel paylasimlarda bulusmak umudu ile, sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. evet canım oyle anaanneler başka oluyor
    malesef babaannemız yok oda olsa oyle olurdu ama dıye dusunuyorum

    ınsaalah canım güzel paylaşımlar dileğyle sevgiler

    YanıtlaSil
  3. merhaba, yelek özellikle harika.. inşallah sağlıkla bebeğinizi alırsınız kucağınıza.. sevgiler, kolaylıklar.

    YanıtlaSil